You are here

Debat 'La filosofia en temps de crisi', amb Miguel de Beistegui

El filòsof Miguel de Beistegui proposa una perspectiva crítica sobre el concepte de crisi i dialoga amb Marina Garcés sobre com abordar un present desencaixat.

Les nostres economies, democràcies, relacions socials i laborals, les nostres constitucions, cultures, identitats i cossos físics estan sotmesos a repetits xocs, cada cop més severs. Vivim, sembla, en una època de crisis múltiples, cròniques i interrelacionades. Com han emergit aquestes crisis? Són la manifestació d'una crisi més profunda i subjacent, o es tracta de diferents crisis connectades entre sí? Sabem a què ens referim, quan parlem de "crisi"? Segons el filòsof Miguel de Beistegui, aquestes preguntes exigeixen una filosofia, i més específicament, una crítica de la noció de crisi. Servint-se de diversos exemples – des de crisis econòmiques fins a revoltes socials, pandèmies, genocidis o la devastació ecològica – , en aquesta sessió Miguel de Beistegui ofereix eines conceptuals i metodològiques per a comprendre i abordar el nostre temps desencaixat.

En el marc d'aquesta conferència, el 27 de gener tindrà lloc el seminari  Crisi: un concepte en disputa, co-organitzat amb la Barcelona Critique Network.

Dónde:
Centre de Cultura Contemporània de Barcelona - Sala Mirador
Cuándo:
26/01/2026
Dirección:
Carrer de Montalegre, 5 - 7
Distrito:
Ciutat Vella
Barrio:
el Raval
Ciudad:
Barcelona
Web venda d'entrades:
https://www.cccb.org/ca/activitats/fitxa/la-filosofia-en-temps-de-crisi/249481

Horarios

Dilluns
de 18.30 h a 20.00 h
.

Preus

Entrada general: 3 €


Gratuït:

  • Amics del CCCB
  • Persones en situació de desocupació
  • Carnet de docent de la Generalitat
  • Targeta Rosa.


Otros

Se celebra en:
Sala Mirador.