×

Missatge d'error

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/img/mark.png) is not within the allowed path(s): (/var/www/apps/app0765/www/:/var/www/apps/app0765/src/:/var/www/apps/app0765/session/:/var/www/apps/app0765/tmp/:/var/www/apps/app0765/data/:/var/www/apps/app0765/env/) a bcn_guide_get_custom_marker() (línia 914 de /var/www/apps/app0765/www/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/bcn_guide.utils.inc).

Enrere

Curs especial de Sashiko per la gent que ja té nocions bàsiques o s’inicia d’aquesta tècnica de brodat japonesa.

Ajuntem veterans i principiants, proposarem diversos projectes que es podran brodar seguint patrons i dissenys bàsics, o de més elaborats.

En aquest taller brodarem dissenys d’Hitomezashi i Kugurizashi, i motius de Moyozashi. És un curs perfecte per aprofundir en aquesta meravellosa tècnica, així com per aprendre les tècniques bàsiques, dibuixar i adaptar els diferents dissenys i patrons als nostres projectes.

Material que cal portar el 1r dia: Costurer bàsic (fil, tisores, regles, agulles de cap i marcador)

Suplement de material: 10 € (inclou tutorials en paper, agulles, fils, teles per brodar mostres).

A càrrec d’Eva Monleón, de Misako Mimoko.

Horaris

loading