×

Missatge d'error

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/img/mark.png) is not within the allowed path(s): (/var/www/apps/app0765/www/:/var/www/apps/app0765/src/:/var/www/apps/app0765/session/:/var/www/apps/app0765/tmp/:/var/www/apps/app0765/data/:/var/www/apps/app0765/env/) a bcn_guide_get_custom_marker() (línia 914 de /var/www/apps/app0765/www/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/bcn_guide.utils.inc).

Enrere

Com hauria de ser el tron d’un rei amb mobilitat reduïda? I una cadira per a un faquir modern? I la copa d’un estudiant de veterinària?

En aquest taller podràs crear objectes com fan els dissenyadors, pensant en qui i com és la persona que l’ha de fer servir. Però et proposem fer-ho d’una manera molt especial, com van fer temps enrere els surrealistes amb els seus cadàvers exquisits, buscant parts de procedència molt diversa i ajuntant-les com si fos un collage. Segur que surten dissenys d’allò més divertits. T’hi animes?

Durada aproximada de l’activitat: 60 min

Activitat recomanada per a famílies amb nens i nenes a partir de 5 anys

Horaris

loading