LA BIBLIOTECA DE L'ESCOLA

Durant el curs passat, la Mar Xica va fer una inversió important en contes  creant un espai a la sala com a biblioteca d’escola. Els contes, les dites, les imatges... la bona literatura no té edat. La nostra biblioteca s’ha convertit en un espai de comunicació i de  vincle important entre l’infant i l’adult. Les famílies troben un moment a l’entrar o sortir de l’escola per compartir un conte i un moment bonic amb els seus fills i filles. Es un espai per tothom i que cuidem. Infants, famílies i mestres.
En el mercat, hi ha una bona literatura infantil al 0/3, ben explicada i ben il·lustrada. A la Mar Xica hem volgut posar-la a l’abast en el dia a dia.  Els contes a bressol tenen unes característiques concretes. N’hi ha de molts tipus i maneres d’explicar-los. Però el mes important, es acompanyar a l’infant en el plaer de descobrir una historia, de compartir-la, de llegir unes imatges, d’imaginar un món fantàstic, de respectar un conte … d’iniciar-lo , en definitiva, al món de la lectura.
 
 
Durante el curso pasado, la Mar Xica hizo una inversión importante en cuentos, creando un espacio en la sala como biblioteca de escuela. Los cuentos, los dichos, las imágenes... la buena literatura no tiene edad. Y nuestra biblioteca se ha convertido en un espacio de comunicación y de vínculo  importante entre el niño y el adulto. Las familias encuentran un momento al entrar o salir de la escuela para compartir un cuento y un momento bonito con sus hijos e hijas. Es un espacio para todos y que cuidamos. Niños y niñas, familias y maestras.
En el mercado, hay una buena literatura infantil al 0/3, bien explicada y bien ilustrada. En la Mar Xica hemos querido ponerla al alcance en el día a día. Nuestros cuentos tienen unas características concretas. Hay de muchos tipos y maneras de explicarlos. Pero lo más importante, es acompañar al niño y niña en el placer de descubrir una historia, de compartirla, de leer unas imágenes, de imaginar un mundo fantástico, de respetar un cuento … de iniciarlo , en definitiva, en el mundo de la lectura.
 
 
 

Compartiu aquest contingut