Irma Rognoni assisteix al guarniment de l’arbre de Nadal de Nou Barris, a càrrec d’entitats de discapacitats del districte
11/12/2013 | Imprimeix
Temps estimat de lectura: 1 minut
Dijous 12 de desembre, a les 17:30 hores, la regidora del districte de Nou Barris, Irma Rognoni, assistirà al guarniment de l’arbre de Nadal que està instal·lat a la seu del districte (plaça Major de Nou Barris, s/n). Aquest acte va a càrrec dels usuaris de les entitats de discapacitats de Ca N’Ensenya i TEB Verdum que han estat realitzant tallers de reciclatge per poder guarnir l’arbre.
A més, també participaran els usuaris dels casals de gent gran i hi haurà una actuació musical a càrrec dels infants participants al programa Músics per la Pau i de la coral de gent gran del districte.


