Raimond Blasi participa a la presentació de l’Indicador del Comerç de Barcelona del balanç de la campanya de rebaixes i les vendes del 2013


29/01/2014 | Imprimeix

Temps estimat de lectura: 1 minut

Dijous, 30 de gener, a les 10’30 hores, Raimond Blasi, regidor de Comerç, Consum i Mercats participa a la presentació de l’estudi Indicador del Comerç de Barcelona (ICOB) que analitza la campanya de Nadal i les rebaixes a la seu de la Fundació Barcelona Comerç, (Ferlandina, 25). Els encarregats de presentar l’estudi són Vicenç Gasca, president de la Fundació Barcelona Comerç, Josep-Francesc Valls, director de l’estudi i catedràtic en Màrqueting d’ESADE i Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE.

 

L’ICOB analitza en aquesta edició  com han anat la campanya de Nadal i les rebaixes en els comerços de la ciutat, analitza l’evolució de les vendes del 2013 i planteja les previsions de facturació d’aquest inici d’any.

Aquest treball d’anàlisi econòmica del comerç de Barcelona estudia de forma regular les dades reals de l’activitat comercial de la ciutat, des de la mitjana de facturació, a l’afluència de visitants, l’evolució dels costos de cadascun dels components d’un negoci, l’estat de la competència o l’estratègia de descomptes i rebaixes, entre altres temes. Els estudis ICOB els elabora ESADE amb les dades obtingudes dels comerços associats als 16 Eixos Comercials de la Fundació Barcelona Comerç, esdevenint la recerca més completa de la realitat comercial de la ciutat.