Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC). Memòria 2013 : Servei de Premsa

Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC). Memòria 2013

18/03/2014



Temps estimat de lectura: 1 minut

– L’any 2013 l’OMIC ha complert 30 anys de servei al ciutadà de Barcelona mantenint el seu nivell de confiança.

– Durant el darrer any es van atendre 32.760 consultes i 8.400 reclamacions.

– Les telecomunicacions continuen liderant el rànquing de consultes i reclamacions, seguint la tendència iniciada l’any 2005, tot i que van a la baixa.

– Les consultes s’han reduït a quasi tots els sectors i les reclamacions també baixen, excepte pel que fa a les entitats financeres, l’habitatge, els subministraments i les reparacions a la llar amb increments, en tots els casos, superiors al 30 % respecte al 2012.

– Entre els objectius pel 2014 destaca potenciar l’accés als serveis de l’OMIC a través del 010 i de les Oficines d’Atenció Ciutadana.

 





Paraules clau

consum/ omic/