Raimond Blasi participa a la presentació de l’Indicador del Comerç de Barcelona del 1er trimestre 2014


10/04/2014 | Imprimeix

Temps estimat de lectura: 2 minuts

Divendres, 11 d’abril, a les 12’00 hores, Raimond Blasi, regidor de Comerç, Consum i Mercats participa a la presentació de l’estudi Indicador del Comerç de Barcelona (ICOB) que analitza el nou calendari comercial i l’evolució de les vendes del primer trimestre del 2014 a la seu de la Fundació Barcelona Comerç, (Ferlandina, 25). Els encarregats de presentar l’estudi són Vicenç Gasca, president de la Fundació Barcelona Comerç, Josep-Francesc Valls, director de l’estudi i catedràtic en Màrqueting d’ESADE i Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE.

L’ICOB analitza en aquesta edició les intencions dels comerciants davant el nou calendari de festius autoritzats a obrir. Així mateix, l’estudi valora l’evolució de l’activitat comercial a la ciutat aquest primer trimestre d’enguany i analitza la progressiva desestacionalització de les rebaixes i l’efecte positiu en les vendes registrat durant el Mobile World Congress

Aquest treball d’anàlisi econòmica del comerç de Barcelona estudia de forma regular les dades reals de l’activitat comercial de la ciutat, des de la mitjana de facturació, a l’afluència de visitants, l’evolució dels costos de cadascun dels components d’un negoci, l’estat de la competència o l’estratègia de descomptes i rebaixes, entre altres temes.

L’ICOB analitza en aquesta edició les intencions dels comerciants davant el nou calendari de festius autoritzats a obrir. Així mateix, l’estudi valora l’evolució de l’activitat comercial a la ciutat aquest primer trimestre d’enguany i analitza la progressiva desestacionalització de les rebaixes i l’efecte positiu en les vendes registrat durant el Mobile World Congress

Aquest treball d’anàlisi econòmica del comerç de Barcelona estudia de forma regular les dades reals de l’activitat comercial de la ciutat, des de la mitjana de facturació, a l’afluència de visitants, l’evolució dels costos de cadascun dels components d’un negoci, l’estat de la competència o l’estratègia de descomptes i rebaixes, entre altres temes.

Els estudis ICOB els elabora ESADE amb les dades obtingudes dels comerços associats als 16 Eixos Comercials de la Fundació Barcelona Comerç, esdevenint la recerca més completa de la realitat comercial de la ciutat.