L’OMIC es consolida com una eina de defensa i protecció dels ciutadans en matèria de consum
16/03/2015 | Imprimeix
Temps estimat de lectura: 1 minut
Durant el 2014, aquest servei municipal ha atès més de 27.000 consultes i 6.661 reclamacions, principalment en temes de telecomunicacions, seguint la tendència dels últims anys
Els sectors sobre els que rebem més consultes i reclamacions segueixen sent els de subministraments i serveis (un 75%)
Del total de reclamacions, el 75% les gestiona directament l’OMIC i el 78% es resolen en menys d’un mes: més del 50% resulten favorables als consumidors, i un 27% es resolen a favor de l’empresa
La tasca de l’OMIC s’ha complementat amb 27 xerrades preventives sobre els serveis de revisió de calderes a domicili, de gas natural i butà, 43 tallers sobre consum responsable a més de 1.000 alumnes i formació en consum als establiments comercials
Per primera vegada s’ha encarregat una enquesta de valoració entre els usuaris, que atorguen al servei una nota de 8,3 sobre 10
Descarregar dossier de premsa en format PDF


