L’OMIC es consolida com una eina de defensa i protecció dels ciutadans en matèria de consum


16/03/2015 | Imprimeix

Temps estimat de lectura: 1 minut

Durant el 2014, aquest servei municipal ha atès més de 27.000 consultes i 6.661 reclamacions, principalment en temes de telecomunicacions, seguint la tendència dels últims anys

Els sectors sobre els que rebem més consultes i reclamacions segueixen sent els de subministraments i serveis (un 75%)

Del total de reclamacions, el 75% les gestiona directament l’OMIC i el 78% es resolen en menys d’un mes: més del 50% resulten favorables als consumidors, i un 27% es resolen a favor de l’empresa

La tasca de l’OMIC s’ha complementat amb 27 xerrades preventives sobre els serveis de revisió de calderes a domicili, de gas natural i butà, 43 tallers sobre consum responsable a més de 1.000 alumnes i formació en consum als establiments comercials

Per primera vegada s’ha encarregat una enquesta de valoració entre els usuaris, que atorguen al servei una nota de 8,3 sobre 10

 

Descarregar dossier de premsa en format PDF