Comença el cicle “Un estiu… a la fresca” als Centres Cívics de l’Eixample
01/07/2015 | Imprimeix
Temps estimat de lectura: 2 minuts
Els Centres Cívics del districte de l’Eixample comencen el cicle “Un estiu… a la fresca” que ofereix una àmplia oferta d’activitats pensades per gaudir de la cultura a l’aire lliure a prop de casa. Així, entre els dies 3 i 23 de juliol, els ciutadans que ho desitgin podran gaudir de manera gratuïta d’espectacles de música, teatre i cinema en aquests equipaments del districte.
Com a novetat, enguany el cicle cultural s’inaugura dijous 2 de juliol a les 22:00 hores amb un mapping audiovisual a la façana del Centre Cívic Cotxeres Borrell (carrer Viladomat, 2-8).
Sota el lema “Alegria!”, al pati del Golferichs Centre Cívic (Gran Via, 491) s’oferiran tres concerts de música festiva i de celebració amb els Mataró Rumba All Stars Quartet, la Cobla Catalana dels Sons Essencials i la Irrisori Klezmer Band.
El Centre Cívic Sagrada Família (Provença, 480) proposa escoltar swing amb C’est si bon, folk d’arrels americanes amb Joana Serrat i rhytm’n’blues, rock i jazz amb Enma Fernández & The Bayou Band al pati interior de l’equipament.
Els jardins d’Ermessenda de Carcassona del Centre Cívic Urgell (Comte d’Urgell, 145) acolliran els grups Wax & Boogie Rhythm Combo, l’Orquestra Ilegal de Barcelona i Laia Porter Quartet.
El pati de La Casa Elizalde (València, 302) s’omplirà d’humor amb tres propostes ben diferents: cabaret circ amb escenes entrelligades amb un fill conductor; un monòleg de Pere Hosta sobre un home que vol una relació seriosa estable i teatre gestual i humorístic amb Carlo-Mô.
A ritme de cabaret, el Centre Cívic Cotxeres Borrell treu l’escenari al Paral·lel per mostrar el cabaret retro de Cabaret de Mujercitas; l’espectacles “canalla” de Víctor Guerrero la la paròdia de Shirley Bassey a La pasión de Shirley.
L’Ateneu Fort Pienc (plaça de Fort Pienc, 4-5) torna a treure les cadires a la plaça per convidar els ciutadans a veure bon cinema sota els estels. El cicle s’estrena amb La vida de Pi, un nen que entaula amistat amb un tigre de bengala. La segona proposta son Les aventures de Tintín dirigides per Steven Spielberg i, per últim, The Kings of summer, una comèdia-drama sobre tres adolescents que decideixen independitzar-se.
NOTA: Es pot consultar el programa complet a http://issuu.com/districteeixample/docs/fulletoestiu15-6-15_web


