Gala Pin i Agustí Colom participen al Big Data Congress 2016


03/10/2016 | Imprimeix

Temps estimat de lectura: 1 minut

Dimarts 4 d’octubre, a les 9:30 hores, l’auditori Imagina de l’Edifici Mediapro (Avinguda Diagonal, 177), el regidor d’Empresa i Turisme, Agustí Colom, participa a l’acte d’inauguració del Big Data Congress 2016, el certamen de professionals, proveïdors i empreses de l’àmbit del Big Data & Data Analytics, treient valor de les dades.

A la inauguració, Colom assisteix juntament amb el director de Consulting Sales de la Barcelona Office and Mediterranean d’Oracle, Victoriano Martin; el secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital de la Generalitat de Catalunya, Jordi Puigneró; i el president d’Eurecat, i organitzador de l’esdeveniment, Xavier Torra.

A les 11:45 hores, la regidora de Territori, Gala Pin, modera el debat ‘Big Data pel bé comú’, en el marc del Congrés sobre Big Data, que tindrà lloc a Barcelona els dies 4 i 5 d’octubre.

Gala Pin farà una introducció sobre com l’anàlisi de dades pot contribuir a la transformació de l’acció social i moderarà la participació a la taula d’Usman Haque, Misha Dohler, Esteva Almirall i Dino Pedreschi.