Gerardo Pisarello i Eloi Badia reben la presidenta balear en ocasió de la Festa dels Foguerons de sa Pobla a Gràcia 2017
27/01/2017 | Imprimeix
Temps estimat de lectura: 1 minut
Dissabte, 28 de gener, a les 19 hores, a la seu del Districte de Gràcia, el tinent d’alcalde Gerardo Pisarello i el regidor de Gràcia, Eloi Badia, rebran una delegació del govern balear, encapçalat per la seva presidenta, Francina Armengol.
La recepció s’emmarca dins de la commemoració dels 25 anys dels Foguerons de Sa Pobla de Gràcia, que se celebren cada any celebrarà l’últim cap de setmana de gener. La celebració és una tradició ancestral mallorquina centrada en la cultura popular i la gastronomia de l’illa. A Gràcia s’encenen els foguerons a les places de la Vila, sonen els xeremiers de flabiols, les ximbombes, els glossadors i els cantadors, hi participen els diables i els castellers i la oferta gastronòmica es cuina a les brases.



