Grec 2017


25/05/2017 | Imprimeix

Temps estimat de lectura: 1 minut

LES 4 LÍNIES ESTRATÈGIQUES DEL GREC

1_ Presentar propostes artístiques excepcionals_

2_ Descobrir, difondre i potenciar el talent i els teixits artístics locals_

3_ Provocar, estimular i acompanyar iniciatives_

4_ Ampliar la base social de públics i l’interès per les arts_

 

Barcelona és creativitat i volem que aquest sigui el nostre segell enfront a d’altres festivals internacionals. L’atractiu i la rellevància de la programació li donaran els valors i les complicitats que haguem estat capaços de teixir tant a nivell local com internacional. També volem ajudar a potenciar el teixit creatiu. Hem estructurat la programació d’espectacles en dos grans eixos. Un, el Grec de Montjuïc, que irradia a la muntanya una part important del Festival més internacional, mentre que en l’altre, el Grec_ciutat, hi ha un reflex de la creació local i aposta per companyies i escenificacions d’autors que viuen a Barcelona. També hem començat a treballar un intens programa d’activitats paral·leles amb diversos agents de la ciutat, en especial amb les fàbriques de creació i les biblioteques que configuren un programa de públics que acompanya la programació. Amb tot això volem articular un festival coherent, que sigui un moment excepcional a la ciutat. Per a fer-ho més comprensible hem preparat uns itineraris i abonaments per afavorir l’assistència a més d’un espectacle. També hi ha activitats gratuïtes i preus pensats específicament per a joves i famílies.

 

Descarregar dossier en format PDF