L’Ajuntament de Barcelona valora positivament l’impacte de la campanya de sensibilització ciutadana i comercial de millora de la neteja a la ciutat


01/09/2017 | Imprimeix

Temps estimat de lectura: 1 minut

  • Millora la percepció de la ciutadania de la neteja a la ciutat i els comerços adopten bones pràctiques en la gestió dels residus comercials, després de la campanya posada en marxa pels Serveis de Neteja i Recollida de Residus

 

  • Per fer-ne seguiment es determinen 863 punts a la ciutat de major atenció vinculats a problemàtiques arrelades que necessiten de més temps d’actuació i d’altres agents del territori (alimentadors d’animals, botellón, abocadors incontrolats,…)

 

  • La campanya s’adreça al veïnat de la ciutat i al sector comercial per demanar més implicació i corresponsabilitat en la neteja i compta amb 100 informadors de carrer a tots els districtes

 

Descarregar nota en format PDF

 

 

 

Descarregar plànol

Descarregar llistat