Afectacions a la mobilitat a l’avinguda Meridiana


07/03/2019 | Imprimeix

Temps estimat de lectura: 2 minuts

Del 8 al 10 de març hi haurà afectacions a la circulació, pas de vianants, carrils bici i servei d’autobús a l’avinguda Meridiana en el tram entre el carrer d’Independència i carrer d’Aragó

El 8 i el 9 de març es faran les obres de pavimentació de l’avinguda Meridiana en el tram entre el carrer d’Independència i el carrer d’Aragó. Això comportarà talls total del trànsit durant els dies 8 i 9 de març en els dos sentits de la circulació. A causa de les obres també es produiran alguns talls als carrers adjacents, divendres al carrer Consell de Cent i dissabte al carrer d’Aragó.

Els treballs de pavimentació i urbanització de l’avinguda Meridiana també afectarà alguns passos de vianants de la zona i els carrils bici. Pel que fa al carril bici de l’avinguda Meridiana, sentit sortida de la ciutat, es desviarà les bicicletes per la vorera (en aquest tram els ciclistes hauran de baixar de la bici) per continuar pels carrers del Clot i Aragó, i en sentit entrada a la ciutat, pels carrers de Navas de Tolosa, Aragó, Verneda i Escultor Claperòs. De la seva banda, el carril bici del carrer Consell de Cent es desviarà pel carrer Cartagena.

Pel que fa al transport públic, en sentit sortida de  la ciutat es desviaran els autobusos V25, 192 i 62 es desviaran pels carrers Independència, València i av. Meridiana, i d’entrada a la ciutat l’afectació serà al bus V25 que es desviarà pels carrers d’Aragó, Castillejos, Gran Via i av. Diagonal.

El 10 de març hi ha prevista la col·locació d’una grua a l’avinguda Meridiana, que tallarà el sentit sortida entre els carrers de Consell de Cent i Aragó i també un tram del carrer Consell de Cent.

Els treballs de pavimentació del segon tram de l’avinguda Meridiana entre els carrers d’Aragó i Mallorca estan previstos pel cap de setmana del 16 i el 17 de març.

La urbanització dels primers trams de l’avinguda Meridiana (Independència – Aragó i Aragó – Mallorca) és el primer pas perquè l’avinguda deixi de ser una autopista urbana i esdevingui una via de referència on els vianants, els espais verds i de lleure i el transport públic i la bicicleta siguin els usuaris preferents de la via.