Turisme de Barcelona obre un canal per WeChat coincidint amb l’Any Nou Xinès : Servei de Premsa

Turisme de Barcelona obre un canal per WeChat coincidint amb l’Any Nou Xinès

09/02/2021



Temps estimat de lectura: 1 minut

El Consorci inicia l’estratègia de promoció pel mercat xinès, coincidint amb l’Any nou xinès, obrint un canal propi per WeChat, l’aplicació de missatgeria integrada més utilitzada pels xinesos

Un curs a tots els agents i operadors turístics i un Webinar per la comunitat local xinesa, primeres accions d’un pla pensat per un turisme sensible a la cultura i a la identitat pròpia de Catalunya

El Consorci engega un programa específic pel mercat xinès com una aposta de futur, i d’acord amb l’estratègia de seleccionar mercats

Catalunya és la destinació preferida per al 49% dels viatgers xinesos que trien Espanya, amb una despesa que duplica a altres nacionalitats

Descarregar dossier en format PDF

 

 





Paraules clau

any nou xinès/ turisme de barcelona/ WeChat/