Ada Colau assisteix a la 20ena edició del Canta Gran!
16/07/2021 | Imprimeix
Temps estimat de lectura: 1 minut
Dilluns 19 de juliol, a les 18.30 hores, a l’Auditori de Barcelona (carrer de Lepant, 150, Sala 1- Pau Casals), l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau; el primer tinent d’alcaldia, Jaume Collboni; i el regidor d’Infància, Joventut, Persones Grans i Persones amb Discapacitat, Joan Ramon Riera; participen als parlaments del concert Canta Gran! que enguany celebra el seu 20é aniversari.
Canta Gran! és el concert de cant coral de les persones grans que organitza cada any l’Ajuntament de Barcelona, en col•laboració amb L’Auditori. Aquesta iniciativa segueix les línies de promoció de l’apoderament i l’envelliment actiu, fomentant que les persones grans participin plenament en la societat i que el seu valor repercuteixi en el conjunt d’aquesta.
Aquest projecte aplega les corals de persones grans de Barcelona al voltant d’un concert temàtic a un escenari únic i privilegiat i, per celebrar els 20 anys han preparat un repertori que combina cançons de totes les edicions viscudes.


