El Disseny Hub Barcelona planteja un 2022 amb una nodrida programació per a tots els públics després d’un 2021 amb un balanç positiu de visitants : Servei de Premsa

El Disseny Hub Barcelona planteja un 2022 amb una nodrida programació per a tots els públics després d’un 2021 amb un balanç positiu de visitants

21/01/2022



Temps estimat de lectura: 1 minut

[su_qrcode data=”%CURRENT_URL%” size=”150″ margin=”10″ align=”right”]Aquest 2022 el Disseny Hub Barcelona continuarà amb la seva aposta per divulgar i apropar el patrimoni i la cultura a la ciutadania a partir d’un programa expositiu variat que inclou exposicions organitzades pel Museu del Disseny com “Transgressions. Ceràmica contemporània” i “Toquem fusta! Disseny, fusta i sostenibilitat” o la mostra dedicada a l’icònic fotògraf Steve McCurry

El Disseny Hub també té l’objectiu d’ impulsar i promoure les indústries creatives a través d’activitats, jornades i festivals com l’”OFFF”, el “Moritz Feed Dog” i la “Barcelona Design Week” o de projectes de foment del talent jove com “(ÒH)PERA”, “Dissenyem Comerç” (BASA) i “Disseny per a la inclusió”, impulsat pel Museu del Disseny

 

 

“Balenciaga. L’elegància del barret”, amb 27.918 visitants, i “BANKSY. The Art of Protest”, amb 26.413, han estat les mostres més visitades durant el 2021

Tot i l’impacte de la pandèmia en les xifres de participants a les activitats del Disseny Hub, es dóna una clara recuperació en el número de visitants a les exposicions. Durant el 2021 les han visitat 177.045 persones, una xifra que s’acosta als 180.115 del 2019

 

Descarregar dossier de premsa en format PDF





Paraules clau

Disseny/ disseny hub barcelona/ programació 2022/