Esteu aquí

Casaments civils al districte d'Horta-Guinardó

L'alcaldessa té la potestat de celebrar casaments civils, però pot delegar la funció en els Regidors i les Regidores.

Si voleu informació del que s’ha de fer per celebrar un casament civil a l’Ajuntament de Barcelona, consulteu el tràmit. Per saber la disponibilitat de dates podeu consultar el document annex.

Un cop realitzat el tràmit, ens posarem en contacte amb vosaltres per concretar dia i hora mitjançant telèfon o correu electrònic, i es facilitarà més informació de l’organització de la cerimònia.

 

Informació específica per als casaments civils al Districte d'Horta-Guinardó

La cerimònia té lloc a la seu del Districte,  Ronda Guinardó 49, a la sala Lluís Companys que té un aforament per a 80 persones i que es troba adaptada per a persones amb mobilitat reduïda. El temps aproximat de la cerimònia és de 15 a 30 minuts.

Us recomanem que us informeu dels pàrquings que hi ha a la zona si és que porteu cotxe per aquest dia.

Reunió informativa

Posteriorment, amb motiu dels casaments, aproximadament un mes abans de l’enllaç matrimonial, es realitzarà una reunió informativa amb les i els contraents, als quals se’ls fa saber dels diversos detalls de la cerimònia.

Decoració floral

Pel que fa a la decoració floral, se’n fa responsable el propi Districte. Tanmateix els contraents poden sol·licitar, a càrrec seu, una decoració floral concreta (els contraents són aleshores responsables de la col·locació i retirada de la decoració floral, de forma que no condicioni la celebració dels altres casaments que s’han de celebrar el mateix dia.

Música

I en relació a la música, se’n fa responsable el propi Districte. Tanmateix els contraents poden sol·licitar una selecció musical concreta de cançons en format digital per al decurs de la cerimònia. També dir que el Districte disposa d’un piano a la sala on se celebren les cerimònies de casament, que resta a disposició dels contraents, si ho troben necessari.