Barcelona ofereix una formació per millorar l’atenció de les persones amb discapacitat en establiments turístics i punts d’interès de la ciutat
18/03/2019 | Imprimeix
Temps estimat de lectura: 1 minut
La segona edició de la formació “Turisme accessible i atenció al client amb discapacitat i altres necessitats diverses” té lloc dilluns 18 i dimarts 19 de març, fruit del treball conjunt de la direcció de Turisme de l’Ajuntament de Barcelona, Turisme de Barcelona i l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD) en l’àmbit del turisme accessible
S’adreça a professionals del sector turístic, d’administracions públiques i/o empreses turístiques locals, amb l’objectiu de millorar l’atenció que s’ofereix a les persones amb discapacitat als establiments i punts d’interès de la ciutat
Es vol donar a conèixer el concepte de turisme accessible i les bones pràctiques en aquest àmbit, a més de donar eines per auto-diagnosticar l’accessibilitat del establiments, gestionar-ne el seu manteniment i posar en marxa les actuacions de millora



