El servei presencial d’atenció ciutadana del Districte tancarà dues setmanes aquest estiu, del 3 al 16 d’agost. Tot i així, la resta d’OAC de la ciutat restaran obertes tot l’estiu, però per accedir-hi sempre caldrà demanar cita prèvia.
A més disposeu del següents canals alternatius:
- Web: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/oficinavirtual/ca
- Telèfon gratuït: 010 (si es truca des de fora de l’àrea metropolitana de Barcelona, amb tarifa ordinària 931 537 010)
Es podrà accedir al Punt BCN o Quiosc de Tràmits i Serveis
Encara que no s’hi oferirà una atenció presencial personalitzada, els ciutadans podran consultar el Quiosc de Tràmits i Serveis de l’entrada de l’OAC del Districte de Sarrià – Sant Gervasi, situada carrer d’Anglí, 31, baixos.
Els Quioscos de Tràmits i Serveis són un canal d’atenció ciutadana d’autoservei electrònic per agilitzar els tràmits municipals més utilitzats i l’accés a la informació de la ciutat. Són aparells fixos situats a diferents llocs de la ciutat on els ciutadans poden dur a terme una sèrie de tràmits relacionats amb el padró, hisenda o informació municipal:
- Volants d’empadronament
- Fer la domiciliació bancària i certificats de pagament de l’IBI i de l’IVTM
- Fer el pagament de multes i tributs amb targeta bancària
- Demanar cita per a les OAC