Amb cita prèvia
Què he de fer per accedir a l’AMCB i consultar els documents?
L'accés és lliure i gratuït per a tots els ciutadans majors de 16 anys, només cal aportar un document identificatiu i concertar dia i hora de consulta.
La sol·licitud de cita prèvia es pot realitzar per diferent canals:
- Demana cita prèvia mitjançant aquest web.
- A través dels Quioscos de tràmits i serveis que es troben a diferents punts de la ciutat.
Per raons de conservació dels documents, la direcció de l'Arxiu pot aplicar determinades limitacions o condicions especials per consultar alguns documents. D’altra banda, queden exclosos de la consulta pública i de la reproducció aquells documents que, d'acord amb la llei, perjudiquin interessos generals de les persones o drets de propietat intel·lectual.
Quina informació he d'aportar per consultar documents a l'AMCB?
Totes aquelles dades que facilitin la localització de la documentació sol·licitada, també les dades de l’usuari.
1- Dades bàsiques del sol·licitant:
- Nom i cognoms
- DNI, passaport o equivalent
- Adreça postal o adreça electrònica
- Número de telèfon, per rebre comunicació immediata de l'Arxiu
2- Dades sobre la consulta:
- Consulta relacionada amb una investigació:
- Dades bàsiques o sumari de la recerca.
- Universitat o institució cultural o científica.
- Abast cronològic de la recerca.
- Consulta general sobre urbanisme i obres:
- Tipus de document, llicència o tràmit (per exemple, llicència urbanística).
- Adreça de la finca i número.
- Any de construcció (aproximat).
- Primer titular o propietari (si es coneix).
- Consulta del Registre Civil (registre de la ciutat de Barcelona, no de la província): disponible al catàleg en línia