Aquí podreu informar-vos, solucionar tràmits, accedir al registre telemàtic, expressar queixes o suggeriments de forma no presencial i resoldre la vostra tramitació a través del servei “L‘Ajuntament et truca”
Informació, Consultes, Queixes i Suggeriments
A través d'aquest canal podeu fer arribar una petició d'informació o consulta, incidències, queixes i suggeriments, en relació al funcionament de la ciutat o els serveis municipals.
Des d’aquí podeu dur a terme molts dels tràmits municipals sense moure-us de casa, i també podeu descarregar la documentació que cal presentar per als tràmits que són presencials.
Per mitjà d'aquest canal segur de participació electrònica podeu comunicar qualsevol acció o omissió contrària als principis de bon govern per reforçar la gestió pública.
* La Bústia Ètica i de Bon Govern és un canal només per comunicar fets relacionats amb males pràctiques a l'Ajuntament de Barcelona i els seus ens dependents, no per formular queixes i consultes.