Espectacle "Age of Content", a càrrc de (La)Horde - Ballet National de Marseille

Traductor de google :

El Mercat de les Flors i Temporada Alta presenten

Age of Content qüestiona les nostres respostes físiques i emocionals a l’abundància de continguts i realitats simultànies dels nostres temps. Els personatges, després de creuar la quarta paret inversa, avancen cap a les diferents capes de la realitat començant amb una lluita contra les altres versions de si mateixos. L’escenografia actua com un portal del qual sorgeixen els universos paral·lels que travessen uns individus que xoquen, lluiten, es defensen, es defugen, s’abracen, es desitgen, s’estimen i celebren junts. Les composicions coreogràfiques d’aquests moviments difractats s’enfronten a l’espai escènic, en què es representen i es combinen patrons del jazz i la dansa postmoderna, però també musicals, per crear un efecte de baixada als inferns.

Des de l’any 2013, (LA)HORDE uneix els artistes Marine Brutti, Jonathan Debrouwer i Arthur Harel. Aquest col·lectiu de coreògrafs i artistes visuals, que va assumir la direcció del Ballet Nacional de Marsella el 2019, sempre ha dut a terme un projecte col·laboratiu amb diverses comunitats virtuals que ha donat lloc a diverses creacions multidisciplinàries i intercomunitàries. Amb pel·lícules i performances ( Novaciéries, 2015;  The master’s tools, 2017;  Cultes, 2019;  Ghosts, 2021) i peces coreogràfiques ( Night owl, 2016;  To da bone, 2017;  Marry me in Bassiani, 2019;  Room with a view, 2020), (LA)HORDE interroga el component polític de la dansa i explora diverses formes coreogràfiques de revolta popular, transitant de les  raves a les danses tradicionals, a més del  jumpstyle.

Concepte artístic i direcció (LA)HORDE — Marine Brutti, Jonathan Debrouwer, Arthur Harel /  Coreografia (LA)HORDE en col·laboració amb els ballarins i entrenadors assajos del Ballet national de Marseille /  Col·laboradors artístics a la coreografia Valentina Pace, Jacquelyn Elder, Angel Martinez Hernandez, Julien Monty /  Amb els ballarins del Ballet national de Marseille (per confirmar) Sarah Abicht, Nina-Laura Auerbach, Alida Bergakker, Izzac Caroll, João Castro, Titouan Crozier, Myrto Georgiadi, Nathan Gombert, Eddie Hookham, Nonoka Kato, Yoshiko Kinoshita, Amy Lim, Jonatan Myhre Jørgensen, Aya Sato, Paula Tato Horcajo, Elena Valls Garcia, Nahimana Vandenbussche, Antoine Vander Linden /  Escenografia Julien Peissel /  Música Pierre Avia, Gabber Eleganza, Philip Glass

Producció Ballet national de Marseille /  Coproducció MC2 Maison de la Culture de Grenoble, scène nationale – Biennale de la danse de Lyon 2023 – International Summerfestival Kampnagel, Hambourg – Théâtre de la Ville-Paris – Théâtre du Châtelet – Créteil-Maison des arts, scène nationale – Maison de la culture, scène nationale d’Amiens – La Comédie, scène nationale de Clermont-Ferrand – L’Équinoxe, scène nationale de Châteauroux – Charleroi Danse, centre chorégraphique de Wallonie, en partenariat avec le Palais des Beaux-Arts, Charleroi – Grand Théâtre de Provence – Espace des Arts, scène nationale de Chalon-sur-Saône – Opéra de Dijon – Teatro Rivoli de Porto /  Amb el suport Dance Reflections by Van Cleef & Arpels /  En aliança amb DIESEL /  Residències MC2 Maison de la Culture de Grenoble, scène nationale et International Summerfestival Kampnagel, Hambourg. Avec le soutien de Lieux Publics-CNAREP (centre national des arts de la rue et de l’espace public) et pôle européen de production, et le soutien de la Cité des arts de la rue.

El CCN Ballet national de Marseille – direcció (LA)HORDE rep el suport de DRAC PACA, Ministre de la Culture, Ville de Marseille i la Fundación BNP-Paribas

Agenda

Otros

Se celebra en:
Sala Maria Aurèlia Capmany.
Las localidades se venden en :
Mercat de les Flors Centre de les Arts de Moviment.
Las localidades se venden en :
Oficina Ciutadana de la Cultura.

El Mercat de les Flors i Temporada Alta presenten

Age of Content qüestiona les nostres respostes físiques i emocionals a l’abundància de continguts i realitats simultànies dels nostres temps. Els personatges, després de creuar la quarta paret inversa, avancen cap a les diferents capes de la realitat començant amb una lluita contra les altres versions de si mateixos. L’escenografia actua com un portal del qual sorgeixen els universos paral·lels que travessen uns individus que xoquen, lluiten, es defensen, es defugen, s’abracen, es desitgen, s’estimen i celebren junts. Les composicions coreogràfiques d’aquests moviments difractats s’enfronten a l’espai escènic, en què es representen i es combinen patrons del jazz i la dansa postmoderna, però també musicals, per crear un efecte de baixada als inferns.

Des de l’any 2013, (LA)HORDE uneix els artistes Marine Brutti, Jonathan Debrouwer i Arthur Harel. Aquest col·lectiu de coreògrafs i artistes visuals, que va assumir la direcció del Ballet Nacional de Marsella el 2019, sempre ha dut a terme un projecte col·laboratiu amb diverses comunitats virtuals que ha donat lloc a diverses creacions multidisciplinàries i intercomunitàries. Amb pel·lícules i performances ( Novaciéries, 2015;  The master’s tools, 2017;  Cultes, 2019;  Ghosts, 2021) i peces coreogràfiques ( Night owl, 2016;  To da bone, 2017;  Marry me in Bassiani, 2019;  Room with a view, 2020), (LA)HORDE interroga el component polític de la dansa i explora diverses formes coreogràfiques de revolta popular, transitant de les  raves a les danses tradicionals, a més del  jumpstyle.

Concepte artístic i direcció (LA)HORDE — Marine Brutti, Jonathan Debrouwer, Arthur Harel /  Coreografia (LA)HORDE en col·laboració amb els ballarins i entrenadors assajos del Ballet national de Marseille /  Col·laboradors artístics a la coreografia Valentina Pace, Jacquelyn Elder, Angel Martinez Hernandez, Julien Monty /  Amb els ballarins del Ballet national de Marseille (per confirmar) Sarah Abicht, Nina-Laura Auerbach, Alida Bergakker, Izzac Caroll, João Castro, Titouan Crozier, Myrto Georgiadi, Nathan Gombert, Eddie Hookham, Nonoka Kato, Yoshiko Kinoshita, Amy Lim, Jonatan Myhre Jørgensen, Aya Sato, Paula Tato Horcajo, Elena Valls Garcia, Nahimana Vandenbussche, Antoine Vander Linden /  Escenografia Julien Peissel /  Música Pierre Avia, Gabber Eleganza, Philip Glass

Producció Ballet national de Marseille /  Coproducció MC2 Maison de la Culture de Grenoble, scène nationale – Biennale de la danse de Lyon 2023 – International Summerfestival Kampnagel, Hambourg – Théâtre de la Ville-Paris – Théâtre du Châtelet – Créteil-Maison des arts, scène nationale – Maison de la culture, scène nationale d’Amiens – La Comédie, scène nationale de Clermont-Ferrand – L’Équinoxe, scène nationale de Châteauroux – Charleroi Danse, centre chorégraphique de Wallonie, en partenariat avec le Palais des Beaux-Arts, Charleroi – Grand Théâtre de Provence – Espace des Arts, scène nationale de Chalon-sur-Saône – Opéra de Dijon – Teatro Rivoli de Porto /  Amb el suport Dance Reflections by Van Cleef & Arpels /  En aliança amb DIESEL /  Residències MC2 Maison de la Culture de Grenoble, scène nationale et International Summerfestival Kampnagel, Hambourg. Avec le soutien de Lieux Publics-CNAREP (centre national des arts de la rue et de l’espace public) et pôle européen de production, et le soutien de la Cité des arts de la rue.

El CCN Ballet national de Marseille – direcció (LA)HORDE rep el suport de DRAC PACA, Ministre de la Culture, Ville de Marseille i la Fundación BNP-Paribas

Dónde
Mercat de les Flors Centre de les Arts de Moviment - Sala Maria Aurèlia Capmany
Dirección
Lleida, 0059
Cuándo

De 28/11/2024 a 30/11/2024

Teléfono

Tel.:
934261875
Fax:
934260106