L'Ajuntament de Barcelona manté també en funcionament de forma telemàtica els serveis que es realitzen a través dels Punts d'Assessorament d'Energètic (PAE) ja que el servei de llum, aigua i gas és un dret bàsic i tothom hi té garantit l'accés. En cas de talls en el subministrament d´aigua, llum o gas, o si la ciutadania vol informar-se sobre les mesures a les quals es pot acollir per rebaixar les factures, es pot contactar els serveis dels PAE a través de dos canals:
Telemàticament a través del web de l'Ajuntament. En aquest cas la persona que fa la consulta ha d'omplir un formulari i ha d'adjuntar la documentació justificativa per tramitar la sol·licitud.
Per a aquelles persones que no tenen accés a Internet les mateixes gestions es poden fer per telèfon, trucant al telèfon d'informació.
- Titularidad:
- Centro público
Agenda
Por periodo | Dias | Horas | Observaciones | |
---|---|---|---|---|
De l'1 maig al 30 setembre |
Dimecres i divendres |
de 08.30 h a 14.30 h |
Tancat mes d'agost | |
De l'1 octubre al 30 abril |
Dimecres i divendres |
de 09.00 h a 14.00 h |
- Dirección:
- Carrer del Llobregós, 107 - 109
- :
- Horta-Guinardó
- Barrio:
- el Carmel
- Ciudad:
- Barcelona
- Dirección
- Carrer del Llobregós, 107 - 109
Teléfono
- 930008054 De maig a setembre de dilluns a divendres de 9 a 14 h, la resta de l'any de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i els dijous, de 15 a 18.30 h.
Sitio web
Correo electrónico
- paehg@bcn.cat