Després de la darrera producció de refrescos, la fàbrica Sandaru va tancar les seves portes donant peu a una nova etapa al solar de Buenaventura Muñoz amb Nàpols. SANDARU era una de les seves begudes, el refresc estrella dels anys 60: fresc, natural, original i per a tothom. Seguim aferrades a aquestes característiques per no perdre mai l’autenticitat de tot allò que va fer d’aquest refresc una beguda excepcional que satisfeia tothom.
Des del 2007, som un equipament cultural de proximitat compromès amb l’entorn i les persones, on el suport a la creació i el foment de públics al voltant de les arts escèniques són els nostres eixos principals, juntament amb la transversalitat del treball per a la inclusió, el foment del teixit associatiu del territori i la consciència mediambiental.
F.E.M. Freqüència Escènica Modulada presenta: "La part invisible i indispensable de la creació: tècnics, producció, programació i més"
Dilluns 13 de maig a les 19 h
Preu: Entrada lliure
Freqüència Escènica Modulada és una trobada entre les arts escèniques i el públic actiu conduit per Natalia Barraza Aliberti. Un dispositiu d'interacció on totes som convidades a reflexionar al voltant de la creació contemporània. La ràdio i el teatre tenen en comú la capacitat de connectar amb un present únic i efímer, d'evocar allò impossible, de propiciar l'exercici de la imaginació, la possibilitat d'entrar i sortir tant de la ficció com de la realitat. La naturalesa d'aquests llenguatges, consisteix en el fet que funcionen com a nodes de trobada. Aquest projecte vol incidir com una coordenada activa d'emissors/es i receptor/es reunides. Ho fem en format radiofònic i en un espai escènic per tal de trobar un espai tangencial que propicia altres tipus d'afecció i estímul. Volem descobrir l'efecte de la recepció en una situació que trenca amb l'acord convencional dels binomis actor/espectador o escenari/butaques, a partir d'un suport que reivindica el diàleg i l'intercanvi.
En aquesta ocasió parlarem sobre la part invisible de la creació amb Laura Clos "Closca" (escenògrafa i il·luminadora) i Bruno Valls (productor, programador i distribuïdor d'espectacles), i ens preguntarem:
Quins aspectes, que no es veuen a l'escenari, són indispensables per la creació escènica? Quines àrees s'activen abans d'arribar a la sala d'assaig?
Sectoritzar VS. Pluralitzar o Compartir VS. Delegar... Es pot integrar tot el teixit que fa possible la creació d'un espectacle?
Quin és el procés que viu la producció i l'escenificació posteriorment a l'estrena?