Roberto G. Alonso
La Cia. Roberto G. Alonso, amb 30 anys de trajectòria, és un referent de la dansa a Catalunya i a Espanya pel seu particular llenguatge coreogràfic, caracteritzat per la fusió de la dansa amb la dramatúrgia i una concepció escènica peculiar, imaginativa i detallista.
La diversificació del treball creatiu s’ha traduït en 11 espectacles de sala per a adults, 4 coreografies de carrer i 7 obres adreçades a públic familiar.
Les seves darreres creacions han estat Jo, travesti (2023), una coproducció del Festival Grec de Barcelona, la Fundació Joan Brossa, FiraTàrrega i EUROM; Marúnica (2020), espectacle familiar coproduït amb la Quinzena Metropolitana de Dansa; Laberint striptease (2019), basat en l’univers poètic i visual de Joan Brossa; i A mi no me escribió Tennessee Williams (2016), estrenat en el marc del Programa de Suport a la Creació de FiraTàrrega.
Foto: ©MayZircus