Etnia Barcelona
Etnia Barcelona és un negoci amb vocació internacional, una botiga i també un espai de sensacions. Amb l’experiència que proposa Etnia Barcelona als seus clients, amb una immersió en el món dels colors, el disseny i la qualitat dels materials, la firma catalana fabricant d’ulleres va guanyar recentment el premi Comerç Barcelona al comerç innovador per les seves accions en el punt de venda i per la projecció dels valors de la marca amb el concepte de retail únic. La firma catalana fabricant d’ulleres “Etnia Barcelona”, va obtenir el premi Comerç Barcelona 2017 en innovació per les seves accions en el punt de venda i i un concepte de retail únic.
Etnia Barcelona va néixer el 2003 i des d’aleshores ha aconseguit que les seves ulleres es puguin comprar en 7.000 establiments d’arreu del món en els quals la marca barcelonina s’ha fet un espai als aparadors al costat de les altres grans marques. El que va facilitar la seva expansió internacional, segons explica la seva directora de retail, és la introducció el 2011 dels models d’ulleres de sol, tot aconseguint un bon posicionament en el mercat internacional.