La campanya 'Amb cara i ulls' torna al carrer per impulsar el comerç i la restauració

Els objectius principals de la campanya són situar Barcelona com una ciutat de comerç local de qualitat gràcies a la professionalitat dels seus comerciants i restauradors; millorar el coneixement de l’existència d’un comerç de barri de qualitat, tant pel producte com pel servei ofert, entre la ciutadania; i conscienciar els comerciants que la seva professionalitat és una peça clau perquè Barcelona sigui un referent en el comerç local de qualitat.

Comerços amb Cara i Ulls: Tria Barcelona
01/10/2023 - 17:52 h - Comerç i mercats

Aquesta nova onada de la campanya s’iniciarà aquest mes d’octubre i s’allargarà durant bona part de la tardor. Igual que en les edicions anteriors de la campanya, es desplegarà en diferents suports, com ara anuncis a mitjans de comunicació, autobusos i trens de FGC, banderoles, opis i LED. També se’n farà difusió a través dels canals digitals de l’Ajuntament de Barcelona, com el Twitter de la Direcció de Comerç, Restauració i Consum.

La campanya va veure la llum per primer cop el mes de juny del 2022, promoguda per l’Ajuntament de Barcelona en col·laboració amb les principals associacions comercials de la ciutat.