×

Mensaje de error

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/img/mark.png) is not within the allowed path(s): (/var/www/apps/app0765/www/:/var/www/apps/app0765/src/:/var/www/apps/app0765/session/:/var/www/apps/app0765/tmp/:/var/www/apps/app0765/data/:/var/www/apps/app0765/env/) en bcn_guide_get_custom_marker() (línea 914 de /var/www/apps/app0765/www/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/bcn_guide.utils.inc).

Atrás

Traductor de google :

Dayramir González piano, líder  · Ramses Rodriguez bateria  · Dean Torrey contrabaix  · Takafumi Nikaido congues, cajón, tambors batá

 Nascut a l’Havana i resident a Nova York, el pianista i compositor Dayramir González és un dels grans noms del jazz llatí. Al MasiMas’25 actua amb el V.I.D.A. Cuban Quartet i interpreta una selecció d’estils de la música cubana: dels sons contemporanis a les arrels afroantillanes i les seves connexions amb el jazz. L’acompanyen músics que han col·laborat, entre d’altres, amb Chucho Valdés i Gonzalo Rubalcaba (Ramsés Rodríguez), Arturo Sandoval (Dean Torrey) i Terence Blanchard (Takutami Nikaido). Format a l’Havana i al bostonià Berklee College of Music, González va debutar a 16 anys amb la banda d’Óscar Valdés. Elogiat per Chucho Valdés, en solitari ha fet discos com ‘Habana en TRANCe’ (2007), el seu debut brillant; ‘The Grand Concourse’ (2018), lloat per DownBeat, i ‘V.I.D.A. (Verdad, Independencia, Diversidad & Amor)’, de 2024. “Dir que en Dayramir es mimetitza amb el piano és quedar-se curt”, va escriure el prestigiós fotògraf Hal Masonberg, i va afegir: “[Escoltar-lo] és tant un regal com una experiència hipnòtica”.

Horarios

loading