×

Mensaje de error

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/img/mark.png) is not within the allowed path(s): (/var/www/apps/app0765/www/:/var/www/apps/app0765/src/:/var/www/apps/app0765/session/:/var/www/apps/app0765/tmp/:/var/www/apps/app0765/data/:/var/www/apps/app0765/env/) en bcn_guide_get_custom_marker() (línea 914 de /var/www/apps/app0765/www/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/bcn_guide.utils.inc).

Atrás

Traductor de google :

Aquest concert, programat inicialment a Sant Pau del Camp, tindrà lloc a l’escenari de la Sala 1 Pau Casals de L’Auditori. Les entrades adquirides abans del canvi de sala seran vàlides per a la nova ubicació.

Repertori

Anònim: Anònim: Stabat mater de Sudanell 

B. Strozzi (1619-1677): “Lagrime mie” de Diporti di Euterpe, op. 7. n. 4

A. Scarlatti (1660-1725): “Allegro” de la Sonata prima a quattro 

A. Scarlatti: “Fra dirupi negl’antri più profondi” de Il dolore di Maria Vergine

A. Vivaldi (1678-1741): “Adagio molto” de la Sinfonia al santo sepolcro, RV 169

A. Scarlatti: “Il mio figlio ov’è, che fa?” de Il dolore di Maria Vergine

J.M. Sánchez-Verdú (1968-): Stabat mater per a soprano i grup barroc (estrena absoluta)

A. Vivaldi (1678-1741): Concerto madrigalesco, RV 129

Anònim: Kol Haneshama

D. Terradellas (1713-1751): “Larghetto” de la simfonia de Sesostri re d’Egitto

D. Terradellas / I. Llor (fl. mitjans s. XVIII): Cantata a los dolores de María Santísima

K. Szymanowski (1882-1937) /Javier Otero Neira (1981-):  “Christe, cum sit hinc exire” del  Stabat Mater, op. 53

Francesca Caccini (1587-1640): “Maria, dolce Maria” de Il primo libro della musica

Artistes

María Hinojosa, soprano

The Ministers of Pastime

Francesco Corti, clavicèmbal i direcció

Programa

Reflectir el concepte de patiment emocional a través de la música ha estat un recurs compositiu lligat als orígens de l’art dels sons. La soprano catalana María Hinojosa i el grup amb seu a Barcelona The Ministers of Pastime, liderats pel clavecinista italià Francesco Corti, ens proposen un viatge per músiques de rerefons espiritual o religiós dels segles XVII i XVIII que incideixen en la poètica del dolor. Trobem, per exemple, fragments de diferents Stabat Mater, un dels gèneres musicals més longeus el text medieval dels quals representa l’aflicció de la Mare de Déu durant la crucifixió del seu fill. Amb el títol Dolentes sentirem pàgines de Barbara Strozzi, Monteverdi, Vivaldi, Bach, Terradellas o Francesca Caccini, que acompanyaran l’estrena absoluta d’una obra d’encàrrec escrita per un dels nostres compositors més internacionals i carismàtics, José María Sánchez-Verdú (1968).

Horarios

loading