Espectacle 'La presència'
Traductor de
:


Horarios
Días | Horas | Preus | Observaciones | |
---|---|---|---|---|
Dimecres, dijous i divendres |
a les 20.00 h |
Entrada general de: 18 a 24 €
(+ despeses de gestió) |
Durada: 90 minuts |
|
Dissabte |
a les 17.30 h i
a les 20.00 h |
|||
Diumenge |
a les 17.30 h |
La Presència es desenvolupa durant una nit de tempesta. Una nit plena d'adrenalina i comèdia en la qual els fantasmes d'una família sortiran a la llum.
L’Ernest i la Sandra es troben a la masia del seu pare per acompanyar-lo durant les seves últimes hores de vida. El Miki, la parella de la Sandra, també és allà per fer-los costat. Mentre els germans, que no tenen gaire relació, es posen al dia, arriba la metgessa del CAP a visitar-lo. Pocs minuts després, el Climent mor. El que cap d’ells espera és que la campana que utilitzava per cridar-los torni a sonar. Si el pare és mort, qui l’ha tocat?
A partir d’aquest moment, l’escepticisme i la fe xoquen, i els fenòmens inexplicables aniran en augment, així com la tensió entre els protagonistes. Es tracta d’un fet paranormal? És simplement una nit de tempesta? Potser el Climent tenia alguna cosa pendent d’aclarir i per això es manifesta? És l’únic que guarda secrets?
Una sèrie de confessions, de veritats amagades, comencen a sortir a la llum. Entre els germans, entre la parella, i fins i tot amb la metgessa, que revela un passat del Climent que cap d’ells coneixia.
Fitxa artística:
Autoria: Carmen Marfà i Yago Alonso
Direcció: Pau Carrió
Intèrprets: Anna Sahun, Pau Roca, Marc Rodríguez, Nausicaa Bonnín