×

Mensaje de error

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/img/mark.png) is not within the allowed path(s): (/var/www/apps/app0765/www/:/var/www/apps/app0765/src/:/var/www/apps/app0765/session/:/var/www/apps/app0765/tmp/:/var/www/apps/app0765/data/:/var/www/apps/app0765/env/) en bcn_guide_get_custom_marker() (línea 914 de /var/www/apps/app0765/www/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/bcn_guide.utils.inc).

Atrás

Traductor de google :

Quins objectes triaries per representar un rellotge? Quin títol posaries a una escultura feta amb una capsa de fusta, una forca i una pilota? Què ens volen dir vuit paraigües penjats en un teixit de fibres naturals?

Explorarem la connexió i relació entre objectes com a tècnica artística molt present en l'obra de Joan Miró. Començarem visitant alguna de les peces de la col·lecció i acabarem desenvolupant la nostra creació.

Taller concebut i conduït per l'artista i educador Martí de la Malla.

A partir de 6 anys

Horarios

loading