×

Mensaje de error

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/img/mark.png) is not within the allowed path(s): (/var/www/apps/app0765/www/:/var/www/apps/app0765/src/:/var/www/apps/app0765/session/:/var/www/apps/app0765/tmp/:/var/www/apps/app0765/data/:/var/www/apps/app0765/env/) en bcn_guide_get_custom_marker() (línea 914 de /var/www/apps/app0765/www/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/bcn_guide.utils.inc).

Atrás

Traductor de google :

Professor/a: Ana Yanini

Dirigit a cantants, a actrius i actors i a tothom que desitgi explorar la seva veu cantada, amb o sense formació prèvia.

Només necessitarem ganes d’aprendre per descobrir les possibilitats de la nostra veu. Treballarem la tècnica vocal, des de la relaxació i la flexibilitat, per aprofitar al màxim els nostres matisos vocals.

Horarios

loading