Des de feia temps, com escola, compartíem espais i ofertes de joc, obrint portes, oferint als infants un món ple d'estímuls, d'ofertes de joc, enfortint les relacions entre iguals i amb tots els adults de l'escola.
Com equip aquest curs, ens vàrem plantejar la possibilitat de treballar per a ambients. Això comportava dotar-nos de nous recursos, propostes diferents, modificar i reconvertir espais....
Vàrem iniciar doncs, un treball que comportava canvis en els espais i en l'organització. L'equip va decidir, que en primer lloc, necessitàvem noves eines, fent recerca i adquirint informacions i a través de l'observació sistemàtica, començar a dotar l'escola de materials i recursos pedagògics, modificant espais. En segon lloc, ens vàrem proposar una formació acurada i a mida, per poder portar a terme el projecte d'escola.
Desde hace tiempo, compartíamos espacios y ofertas de juego, abriendo puertas de las aulas y ofreciendo a los niños y niñas, un mundo lleno de estímulos, de juego, fortaleciendo las relaciones entre iguales y con todo el personal de la escuela.
Como equipo este curso, nos planteamos la posibilidad de trabajar por ambientes. Este comportaba dotar a la escuela, de nuevos recursos, propuestas diferentes, modificando i reconvirtiendo los espacios.
Iniciamos pues, un trabajo que comportaba cambios en los espacios y en la organización. El equipo decidió en primer lugar, adquirir nuevas herramientas, dotarnos de información y a través de la observación, dotar la escuela de materiales y recursos pedagogicos, modificando espacios. En segundo lugar, formarnos, con una formación a medida de nuestras necesidades, para así poder llevar a cabo el projecto de escuela.