20.06.2025

Laboratori BIDE 2025 a La Caldera, amb Sebastián García Ferro

Té lloc del 25 al 29 de juny, i la participació és oberta a ballarins, coreògrafs i gestors culturals internacionals de tot el món.

El B>Meeting és l'esdeveniment central de BIDE que té lloc cada any a Barcelona des del 2009. És un esdeveniment de 5 dies de durada on participen al voltant de 60 a 70 ballarins, coreògrafs i gestors culturals de 20 països, alguns recolzats per diferents institucions i organitzacions de dansa. La participació és oberta a ballarins, coreògrafs i gestors culturals internacionals de tot el món.

Durant aquest esdeveniment se succeeixen una sèrie d'activitats, l'eix de la trobada és el nostre mètode de creació col·laborativa, un format que anomenem B>Lab. Cada dia es fan de tres a sis B>Labs coordinats per membres de l'equip com a participants nacionals i internacionals. L´anglès és l´idioma de l´esdeveniment.

A més dels B>Labs, també hi ha una sèrie d'activitats pensades per promoure la mobilitat, l'intercanvi i la internacionalització dels participants:

Speed ​​Dating: xerrades curtes entre artistes per conèixer els seus perfils i realitats.

NewsRoom: espai de visibilitat, per donar a conèixer necessitats i propostes específiques dels projectes actuals i futurs dels participants.

B>Lab de Gestió Cultural: Així com als B>Labs el moviment és el motor, BIDE també ofereix un B>Lab amb el focus posat a la Gestió Cultural d'institucions, organitzacions i festivals que col·laboren amb nosaltres i estan connectats gràcies a la xarxa que proporcionem.

B>Expo: Espai de visibilitat perquè els col·laboradors de BIDE presentin el programa i propostes artístiques de l'any en 6 minuts amb 20 imatges.

Feedback: Cada matí les sessions de feedback constructiu permeten reflexionar sobre els processos que va tenir cada B>Lab el dia anterior.

Visita als centres de creació: la BIDE ofereix la possibilitat de conèixer alguns dels centres de creació oficials i independents de Barcelona i les seves activitats.

Open Performance: Durant el quart dia de trobada s'inicia el procés de treball amb la comunitat, mostrant en format de performance els resultats escènics creats als B>Labs fins ara.

Més informació, aquí.

BIDE 2025 La Caldera