Transparència
En aplicació de la Llei 19/2014 , del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, des de l’Institut proporcionem la informació de la nostra activitat en el Portal de Transparència.
Aquí hi ha la informació d'una manera estructurada, permanent, fàcil i gratuïta, amb l’objectiu de fer més propera i transparent la nostra gestió.
-
Per poder exercir amb més eficàcia les funcions i competències, l’Ajuntament s’ha dotat, d'una banda, d’una organització interna en àrees de govern i districtes i, de l’altra, d’un ventall d'entitats municipals amb personalitat jurídica pròpia, com és el cas de l'Institut.
En aquesta secció trobareu informació sobre la nostra estructura, organització i funcions. També podreu accedir a la informació relativa al personal i els alts càrrecs municipals aquí
-
Accés a la informació de l’activitat administrativa de l’Ajuntament i les seves entitats municipals que té contingut econòmic o de despesa pública: pressupostos, fons europeus, contractació pública, subvencions, transferències i encomanes de gestió, convenis, patrimoni, estudis i informes, publicitat institucional i contractació d’obres públiques. Aquí podeu veure la contractació pública de l'Institut.
-
Informació elaborada per l’Administració i la que aquesta té en el seu poder a conseqüència de l'activitat o de l’exercici de les funcions, inclosa la que li subministren els altres subjectes obligats a complir la Llei de transparència.
L’Ajuntament ha elaborat un procediment per demanar i obtenir la informació. Abans d’iniciar la sol·licitud, es recomana comprovar que la informació desitjada no es trobi ja publicada al Portal de Transparència o a la resta de webs municipals.
Aquí hi trobareu tota la informació sobre el procediment d’accés a la informació pública.