Tanquen amb èxit les primeres Olimpíades de les Persones Grans
Una trentena de veïns i veïnes del Parc i la Llacuna del Poblenou han participat d'aquesta iniciativa pionera que promou la salut, la vida activa i la connexió entre persones grans
Participants de les Olimpíades per a la Gent Gran
Aquest mes de novembre s’han celebrat les Olimpíades de les Persones Grans: Xarxa, salut i barri!, una iniciativa comunitària que ha promogut la salut, la vida activa i la connexió entre persones grans del Parc i la Llacuna del Poblenou. El projecte ha estat impulsat pel Casal de Barri La Llacuna, l’Hospital Evangèlic de Barcelona, la Biblioteca El Clot – Josep Benet i els Habitatges amb Serveis per a la Gent Gran Glòries.
Durant quatre setmanes, una trentena de participants han compartit activitats lúdiques, cognitives i físiques en diversos equipaments del barri. Més enllà del joc, les sessions han servit per crear nous vincles, fer xarxa i combatre la solitud no desitjada.
La cloenda, celebrada el 25 de novembre, va reunir més de quaranta persones i va comptar amb la presència de representants del districte i de la Diputació de Barcelona. Es van lliurar diplomes i reconeixements i es va compartir un aperitiu de comiat en un ambient festiu.
Després de l’èxit d’aquesta primera edició, l’Ajuntament de Barcelona i la Diputació de Barcelona estan interessats en fer créixer la iniciativa replicant el model a altres barris i municipis.
