Els comerços de proximitat de Barcelona posen en marxa una targeta unificada de fidelització de clients : Servei de Premsa

Els comerços de proximitat de Barcelona posen en marxa una targeta unificada de fidelització de clients

27/06/2018



Temps estimat de lectura: 1 minut

El sistema de fidelització es dirà VIBA.BARCELONA i funcionarà de forma unificada amb una targeta que es podrà fer servir en els establiments adherits

Viba.Barcelona començarà a funcionar a la tardor a l’Eixample i s’ampliarà a altres districtes, a mesura que les associacions de comerciants decideixin afegir-s’hi

Els comerços participants oferiran una gratificació mínima d’1% de la compra que faci al client. A partir d’aquest mínim, cada associació de comerciants i de mercats podrà plantejar altres tipus d’avantatges

La posada en marxa de la targeta de fidelització és una acció que s’emmarca en l’estratègia per avançar en la digitalització del comerç de proximitat de la ciutat

La iniciativa neix de la col·laboració de Fundació Barcelona Comerç, Barcelona Oberta, FEGRAM, Associació de Mercats Municipals de Catalunya, PIMEC Comerç i l’Ajuntament de Barcelona

 

Descarregar dossier en PDF

 

 

[pdfviewer width=”100%” height=”650px” beta=”true/false”]https://ajuntament.barcelona.cat/premsa/wp-content/uploads/2018/06/viba.pdf[/pdfviewer]





Paraules clau

comerç/