Alvaro Porro participa en la primera trobada projectes de consum responsable
Dijous 9 maig, a les 10:00 hores, (InnoBA . Edifici Can Jaumandreu, carrer del Perú 52)
Ajuntament de Barcelona
Dijous 9 maig, a les 10:00 hores, (InnoBA . Edifici Can Jaumandreu, carrer del Perú 52)
Dijous 9 de maig, a les 19:00 hores (Pati de l’Ajuntament)
L’Ajuntament de Barcelona obre aquest dimecres un nou equipament per atendre persones en situació de sensellarisme. Es tracta d’un centre situat a la cantonada dels carrer Tànger i Àlaba que compta amb un total de 20 allotjaments (16 individuals i 4 dobles) amb serveis col·lectius. Concretament, els allotjaments es distribueixen entre les sis plantes de l’edifici, dos d’ells estan totalment adaptats per a persones amb mobilitat reduïda, i en la seva totalitat disposen del mobiliari i parament necessari per fer vida, a banda d’una petita cuina amb microones i nevera i d’un lavabo amb rentamans i dutxa. La zona comuna compta amb la recepció, una sala polivalent, un espai de lavabos, una zona de bugaderia i els magatzem necessaris.
L’institut Vila de Gràcia ha guanyat la segona edició del “Repte Barcelona Dades Obertes” amb l’elaboració d’un índex de gentrificació per als barris de Barcelona elaborat pels alumnes a partir de l’ús i l’anàlisi de les dades obertes publicades al portal Open Data BCN.
La Setmana Internacional dels Mercats que se celebra a Barcelona amb més de 60 activitats durant 15 dies. ‘Mercats prop del cor’ és el lema d’aquesta edició que se centra en la idea de la proximitat dels mercats en localització, productes i contacte personal amb els comerciants.
Des de demà dijous fins al 19 de maig, la ciutat es converteix per tercer any consecutiu en l’epicentre d’un ampli ventall d’esdeveniments relacionats amb el món de l’arquitectura perquè la ciutadania la visqui d’una manera amena, didàctica i atractiva