L’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Abertis promouen la campanya ‘El Apagón’ per conscienciar els joves del perill de beure alcohol i conduir aquest Nadal : Servei de Premsa

L’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Abertis promouen la campanya ‘El Apagón’ per conscienciar els joves del perill de beure alcohol i conduir aquest Nadal

18/12/2019



Temps estimat de lectura: 1 minut

La campanya, protagonitzada per un testimoni real que va provocar un accident mortal per conduir ebri, es durà a terme a les discoteques Wolf, Sala Apolo, Club Twenties, Sutton i Legend Club de Barcelona del 14 al 28 de desembre.

L’objectiu és convertir aquesta acció en una peça impactant, sorprenent i viral, per conscienciar sobre el risc que suposa conduir després de consumir alcohol o drogues de cara a les celebracions nadalenques.

Link del vídeo El Apagón (The Black Out):
https://ydray.com/get/l/tB15766005402081/o4zgY2Gyaed

 

 

Descarregar nota de premsa en format PDF





Paraules clau

prevenció/ salut/ seguretat/