L’Ajuntament estableix un canal permanent amb els consulats perquè traslladin a les empreses i visitants l’oferta alternativa per als dies del MWC : Servei de Premsa

L’Ajuntament estableix un canal permanent amb els consulats perquè traslladin a les empreses i visitants l’oferta alternativa per als dies del MWC

17/02/2020



Temps estimat de lectura: 2 minuts

S’ha adoptat aquest compromís després de la reunió mantinguda aquest matí amb els cònsuls acreditats a Barcelona i comprovar l’interès d’empreses i visitants estrangers per aquesta informació

Demà es presentarà el contingut de la BCN Tech Spirit, que englobarà les activitats que havien de ser paral•leles al MWC, centrades en l’economia, el sector inversor i les trobades i tallers sobre tecnologia

Aquesta mateixa setmana s’explicarà l’Opportunity Week, coordinada per Turisme de Barcelona i que recull el conjunt d’ofertes i activitats culturals, gastronòmiques, d’oci i d’hospedatge previstes per a la propera setmana

L’Ajuntament de Barcelona crearà un canal permanent d’informació amb el cos consular acreditat a la ciutat per tal que aquest faci arribar a les empreses i visitants dels seus països l’oferta alternativa que la ciutat està preparant per als dies en què s’havia de celebrar el Mobile World Congress. El compromís s’ha adoptat durant la reunió que el primer tinent d’alcaldia, Jaume Collboni, i la tinenta d’alcaldia d’Agenda 2030, Transició Digital, Espors i Coordinació Territorial i Metropolitana, Laia Bonet, han mantingut amb cònsults acreditats a Barcelona.

 

 

Concretament, els cònsuls assistents a la reunió han estat els de Alemanya, Argentina, Canadà, Corea, Xina, Emirats Àrabs Units, França, Israel, Itàlia, Japó, Kazajstan, Portugal, Qatar, Rússia, Suècia i Turquia.

En els darrers dies, empreses i visitants que havien de venir al MWC han traslladat el seu interès per saber quina és la oferta que manté Barcelona i moltes d’aquestes consultes s’han fet a través del cos consular. És per això que s’ha obert aquesta via d’informació permanent per tal que puguin canalitzar l’explicació a les companyies i professionals dels seus països que s’havien acreditat al MWC.

En aquest sentit, Jaume Collboni ha remarcat que “el nostre compromís és mantenir el canal d’informació per donar resposta als dos perfils de visitants: els que mantenen les seves activitats i reunions que tenen a veure amb el negoci tecnològic i d’economia digital, i els turistes que o mantenen la voluntat de venir o poden aprofitar les ofertes que es faran aquella setmana per venir a Barcelona.

Demà dimarts es presentarà el conjunt d’acfivitats de la BCN Tech Spirit, coordinada per BCN Tech City, i que aplegarà les activitats que estaven previstes com a paral•leles al Mobile World Congress. Es tracta de trobades i activitats eminentment de caràcter econòmic, d’inversors i alguns fòrums de debat tecnològic.

I també aquesta setmana es donarà a conéixer el contingut de la Opportunity Week, el conjunt d’ofertes i activitats que està coordinant Turisme de Barcelona i que se centren en la cultura, la gastronomia i l’hospedatge als turistes.





Paraules clau

cos consultar/ Mobile World Congress/ Mobile World Congress 2020/ MWC/ MWC 2020/