Servei de Premsa
26/04/2024
Barcelona Opportunity Week: Barcelona presenta una setmana amb activitats i ofertes en allotjament, comerç, restauració i cultura la setmana del Mobile
19/02/2020
Temps estimat de lectura: 5 minuts
Turisme de Barcelona llança una campanya amb els operadors econòmics de la destinació, que ofereix una proposta de valor en cultura, gastronomia, allotjament, transport i comerç
Amb l’eslògan “Vine a Barcelona. Ara és el moment”, la campanya es focalitza principalment en el mercat domèstic i en el visitant que ha planejat venir a Barcelona durant la setmana que s’havia de celebrar el Mobile
Fins el moment, més de 150 establiments i operadors de la ciutat s’hi han afegit a la campanya amb propostes d’ofertes
Els restaurants oferiran un menú a un preu especial tancat entre el 21 de febrer i l’1 de març
S’aplicarà 2×1 en museus i equipaments culturals juntament a la xarxa de museus municipals
En transport, Renfe ofereix descomptes del 35% en trajectes nacionals amb destinació Barcelona
Turisme de Barcelona ha presentat aquest matí la campanya que Ajuntament de Barcelona i agents econòmics van acordar divendres de la setmana passada després de la reunió que l’alcaldessa Ada Colau i el tinent d’alcaldia, Jaume Collboni, van mantenir amb els diferents operadors i agents econòmics de la ciutat per analitzar els efectes de la cancel·lació de Mobile World Congress. La campanya s’ha preparat aquests dies, orquestrada per l’Ajuntament i coordinada per Turisme de Barcelona, amb l’objectiu d’oferir una nova proposta de valor els mateixos dies que s’havia de celebrar el MWC, com a reacció ràpida, positiva i amb contingut cultural, gastronòmic, hoteler i de comerç que va adreçada tant al congressista visitant que ja tenia vol i hotel contractat com al mercat de més proximitat: públic local, nacional i europeu.
Per part del Consorci, Eduard Torres, president del comitè executiu de Turisme de Barcelona ha destacat que “la iniciativa que avui presentem, tan sols una setmana després de ser acordada amb els diferents agents, és resultat de la col·laboració entre públic-privat i que posa un cop més en valor la figura de Turisme de Barcelona com l’entitat capaç de transformar la idea en realitat”. Sobre la cancel·lació del congrés, Torres ha posat com a nota positiva l’oportunitat que suposa a l’hora de posar en valor el sector tecnològic, i en aquest sentit ha avançat que “el sector tecnològic obre un nou camp de creixement per incorporar en la promoció turística de la ciutat”.
Amb l’objectiu de revertir els efectes d’una situació inesperada, el consorci públic-privat Turisme de Barcelona ha programat del 21 de febrer a l’1 de març, amb un paquet d’ofertes i activitats amb condicions avantatjoses en transport, allotjament, comerç, gastronomia i restauració, i cultura.
Campanya amb ofertes en set tipus d’establiments
La campanya ofereix activitats i preus especials en comerços, mercats, restaurants, hotels i apartaments turístics, transport i cultura. En total, 7 tipus d’establiments de partida als quals s’hi afegiran durant la setmana altres operadors, ja que la campanya estarà en continu desenvolupament i s’hi aniran sumant iniciatives. Aquests paquets de mesures han estat possibles gràcies a la col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, Turisme de Barcelona i les entitats representatives dels diferents sectors.
Per poder consultar totes les propostes, s’ha habilitat una pàgina web amb tota la informació a l’enllaç www.visitbarcelona.com/barcelonaweek que entrarà en funcionament a l’inici de campanya, divendres, dia 21 de febrer, on s’anirà actualitzant tota la informació. També s’ha previst una adreça de correu electrònic bcnweek@barcelonaturisme.com per establir contacte directe amb l’organització. Fins el moment, més de 150 establiments i operadors de la ciutat s’hi ha afegit a la campanya amb propostes d’ofertes.
Comerços; Pel que fa a les botigues i comerç, s’oferiran descomptes d’un 20% en una selecció d’articles. La informació concreta dels establiments i les diferents propostes es podran consultar a la pàgina web habilitada, que estarà en constant actualització. Quant als mercats, el de la Boqueria acollirà el brunch que tenia previst per al dia 23 de febrer, mentre que el Mercat de la Concepció oferirà el divendres 28 i dissabte 29 a partir de les 12h un tast de productes del mercat (pendent definir preu i altres detalls).
Transport
En transport, Renfe i la Red de Ciudades AVE s’han adherit a la setmana en diferents formats. Renfe ofereix descomptes del 35% en trajectes nacionals amb destinació Barcelona mentre que el mercat europeu es faran descomptes amb preus especials en origen des de Londres, París, i Roma.
Allotjament
Els hotels de la ciutat aplicaran descomptes lineals a totes les reserves ja sigui per allotjament fent la reserva directament a la web de l’hotel o en menús a preu tancat migdia i nit a més de jornades de portes obertes amb alguna activitat associada. Pel que fa a apartaments turístics, aquests oferiran un 20% de descompte.
Restaurants: Els restaurants oferiran un menú especial a un preu tancat entre el 21 de febrer i l’1 de març.
2×1 en oferta cultural
En Cultura, s’aplicarà 2×1 en els equipaments participants: museus i equipaments culturals juntament a la xarxa de museus municipals. Equipaments com Casa Batlló, Recintes de Sant Pau, CaixaForum, Casa de Les Punxes, Casa Vicens, Fundació Tàpies, el MNAC, el MACBA o la Biblioteca Arús i el palau de la Música Catalana son alguns dels espais culturals i de patrimoni que oferiran l’entrada 2×1.
Per la seva banda, Turisme de Barcelona oferirà descomptes als productes d’Oci Cultura al Barcelona Walking Tours, el Mirador de Colom i el Bus Turístic.
Campanya de comunicació
La campanya informativa sortirà anunciada pels mitjans digitals i de premsa escrita, televisió i ràdio a partir del cap de setmana vinent i a través de la pàgina web es donarà tota la informació detallada de les ofertes i els paquets de les activitats.
Es tracta d’una proposta de valor pensada per reforçar les empreses i els negocis de la ciutat i la destinació (comarca i àrea metropolitana) durant una setmana en què l’impacte econòmic del MWC repercutia sobre tota la ciutat.
Per a més informació: Lali Ferrando lferrando@barcelonaturisme.com 93 368 97 00
Paraules clauBarcelona Opportunity Week/