Barcelona presenta un Pla d’Accions per re-impulsar el turisme a la ciutat : Servei de Premsa

Barcelona presenta un Pla d’Accions per re-impulsar el turisme a la ciutat

30/06/2020



Temps estimat de lectura: 2 minuts

Aquest migdia, el tinent d’alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda, Jaume Collboni, i el regidor de Turisme i Indústries culturals, Xavier Marcé, juntament amb Eduard Torres, president del Comitè executiu de Turisme de Barcelona, i Marian Muro, directora de Turisme de Barcelona han presentat el Pla d’Accions pel rellançament turístic de la ciutat i per reactivar el sector després de la crisi de la Covid-19.

Es tracta d’un paquet de 44 accions a realitzar des d’ara fins al final d’any, 23 de les quals corresponents a turisme urbà, de lleure o vacacional, i 21 adreçades a reforçar el turisme de reunions, MICE, que tindrà com a eix central una campanya de promoció digital destinada a reforçar la marca Barcelona.

 

 

Per al tinent d’alcaldia Jaume Collboni, “el nostre objectiu és reactivar al màxim un sector que ocupa noranta mil persones i genera nou mil milions d’euros per a la ciutat”. Per la.seva banda, el regidor de Turisme i Indústries creatives, Xavier Marcé, ha dit que “és moment de recuperar el turisme i també de fer deures, de diversificar l’economia del visitant, i també de ser més eficients i sostenibles també des de lògiques econòmiques”.

Aquesta ha estat la primera roda de premsa del nou equip directiu de Turisme de Barcelona, després d’haver renovat la Presidència i la Direcció General.

 

Document relacionat:

Nota de premsa: “Turisme de Barcelona llança un Pla d’accions en quatre fases per re-impulsar Barcelona i reactivar el turisme a nivell nacional i internacional”





Paraules clau

turisme/ turisme de barcelona/