L’Ajuntament accelera i impulsa l’administració electrònica per atendre la ciutadania en temps de Covid-19 : Servei de Premsa

L’Ajuntament accelera i impulsa l’administració electrònica per atendre la ciutadania en temps de Covid-19

22/10/2020



Temps estimat de lectura: 1 minut

A finals d’any prop de 300 tràmits, gairebé el 50% del total, estaran habilitats digitalment

Des de l’inici de la pandèmia s’han adaptat 107 tràmits online per fer-los més senzills, i se’n hi sumaran 19 més abans de desembre

S’han creat 25 nous tràmits telemàtics que abans només es podien fer presencialment, xifra que arribarà als 35 a finals d’any

Neix la nova aplicació Barcelona a la Butxaca que agrupació en un únic canal digital mòbil diversos serveis i tràmits municipals

Des del 25 de maig, data de la represa dels terminis administratius s’han fet un total de 1.200.459 de tràmits a través del 010, Internet i les Oficines d’Atenció Ciutadana

Han crescut un 11% els tràmits online i un 16% a través del telèfon 010, que s’ha reforçat per atendre l’augment de trucades provocades per la Covid-19 amb 60 noves línies i 73 persones més a la plantilla

Autoritzacions excepcionals de terrasses, subvencions a treballadors i treballadores autònomes i tràmits de padró son alguns dels tràmits més destacats en aquest període de pandèmia

[…]

 

Descarregar document en format PDF





Paraules clau

Administració Electrònica/