El programa Barcelona Workation rep el Premi CETT Alimara 2021 : Servei de Premsa

El programa Barcelona Workation rep el Premi CETT Alimara 2021

11/06/2021



Temps estimat de lectura: 3 minuts

El programa Workation i la campanya MICE “Barcelona the place to meet” guardonats amb els Premis CETT Alimara

L’innovador programa de Turisme de Barcelona, realitzat amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona per impulsar els professionals digitals temporals, ha estat guardonat en la categoria Through Experiences

Els Premis CETT Alimara Barcelona 2021, organitzats pel CETT Fundació i el CETT conjuntament amb el Saló del Turisme B-Travel i Fira de Barcelona, reconeixen la transformació de les organitzacions del sector turístic, hoteler i gastronòmic, a través de les experiències, la digitalització, la sostenibilitat i la recerca aplicada durant els anys 2020 o principis e 2021

El programa de Turisme de Barcelona Barcelona Workation, realitzat  amb la Diputació de Barcelona, i la campanya per a reactivar el sector dels congressos,  “Barcelona, the place to meet” han estat guardonats amb el Premi CETT Alimara 2021 en la categoria Through Experiences, que distingeix els productes, serveis o accions de màrqueting i comunicació d’organitzacions que, apel·lant la sensibilitat, generen una experiència inspiradora, emocional i/o motivacional en el seu públic o usuari. Els premiats s’han donat a conèixer en el decurs d’un acte celebrat ahir al vespre des de l’Hotel Alimara de Barcelona en el qual van assistir el president del Consorci i la seva Directora,  Eduard Torres i Marian Muro; el regidor de turisme i indústries creatives, Xavier Marcé, i  la diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona, Abigail Garrido així com la directora de Màrqueting de Turisme de Barcelona, Alexandra Marcó i el director del Barcelona Convention Bureau, Christoph Tessmar.

Barcelona Workation és un programa que es va impulsar el passat mes març per captar un nou públic creixent amb la pandèmia que s’ha estès a moltes ciutats del món occidental que viatja i treballa a distància des de qualsevol punt del món. Barcelona i la seva província s’ofereixen, amb aquesta iniciativa, com una destinació ideal per acollir aquest treballador en remot i posen al seu abast serveis i productes pensats per cobrir les necessitats d’una demanda creixent. Es tracta, doncs, d’una línia de promoció que desenvolupa un nou segment estratègic segons les noves tendències de mercat (slow tourism, treballadors nòmades…), que afavoreix la desestacionalització, l’ocupació hotelera i de l’allotjament, i que allarga les estades contribuint, així, a la sostenibilitat de la destinació. El programa, amb una doble oferta, la de l’experiència rural a prop del mar o de la natura i la de l’experiència urbana, s’ha donat a conèixer durant tots aquests mesos amb una campanya a diversos països europeus sota l’eslògan “Move your desk. Change your life” i l’etiqueta #workfromBarcelona.

Els Premis Alimara, organitzats per la CETT Fundació i el CETT amb el Saló del Turisme B-Travel i Fira de Barcelona, reconeixen la transformació de les organitzacions del sector turístic, hoteler i gastronòmic, a través de les experiències, la digitalització, la sostenibilitat i la recerca aplicada durant els anys 2020 o principis de 2021. Creats el 1984, aquests guardons han dedicat la 36a edició a destacar especialment la contribució de professionals i organitzacions per a la recuperació del sector turístic.

La proposta de Turisme de Barcelona i la Diputació de Barcelona per captar aquest públic es basa en oferir una doble opció als treballadors nòmades: 1) Una experiència rural o al costat del mar o bé  2) Una experiència urbana.  La Destinació Barcelona sempre ha estat un pol d’atracció per a persones artistes, escriptors, emprenedores i visionaris. Una destinació polifacètica, amb una infraestructura de primer nivell i un clima més benigne que la major part d’Europa.

 

Premi a la campanya “Barcelona the place to meet

L’altre Premi recollit per Turisme de Barcelona va ser per la campanya “Barcelona the place to meet” impulsada des del consorci i la Diputació per promocionar i reactivar el turisme de reunions a la destinació Barcelona. Així, el Barcelona Convention Bureau (BCB), programa especialitzat en la captació de congressos del  qual forma part la Diputació de Barcelona, ha realitzat aquest any i per primera vegada, una campanya de publicitat amb vídeo que començarà a circular per xarxes i mitjans digitals a partir d’aquesta setmana, que promou els valors de la ciutat i la província en el sector de reunions a través d’un seguit d’imatges on es visualitza el tipus d’oferta de la ciutat i entorn.   Amb el claim  “Barcelona, the place to meet”, la campanya  consta d’un vídeo,  amb musica de Stay Homas on es relata com es fa una visita d’inspecció i on es presenten els principals atributs i valors de la destinació (creativitat, sostenibilitat, tecnologia, innovació…), amb tres càpsules específiques per a congressos, incentius i bleisure, per adaptar-se als diferents segments.





Paraules clau

Barcelona the place to meet/ Premis CETT Alimara Barcelona 2021/ turisme/