Jaume Collboni presenta el nou servei telefònic per als casos de desatenció bancària : Servei de Premsa

Jaume Collboni presenta el nou servei telefònic per als casos de desatenció bancària

11/03/2022



Temps estimat de lectura: 2 minuts

Dilluns 14 de març, a les 11:00 hores, el tinent d’alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda, Jaume Collboni, presentarà el nou servei telefònic per a casos de desatenció bancària impulsat per l’Ajuntament de Barcelona. A la roda de premsa assistiran la regidora de Comerç, Mercats i Consum, Montserrat Ballarín, i el regidor d’Infància, Joventut i Gent Gran, Joan Ramon Riera. La presentació coincideix amb la celebració, el proper dimarts 15 de març, del Dia Mundial dels Drets de les Persones Consumidores.

 

 

La roda de premsa tindrà lloc a la Sala Lluís Companys i també es podrà seguir telemàticament a través del lloc web del Servei de premsa.

 

INSTRUCCIONS DE CONNEXIÓ PER A PERIODISTES

Instruccions a seguir per preguntar a la roda de premsa:

– Cada periodista que vulgui preguntar per via telemàtica haurà de confirmar-ho enviant un missatge de WhatsApp amb nom i mitjà al telèfon 667 744 459.

– Abans que comenci la roda de premsa, haurà d’obrir l’enllaç següent a través d’ordinador o de dispositiu mòbil i afegir un password que rebrà per WhatsApp: https://salavirtual.barcelona.cat/AjbcnPremsa

– Un cop connectat, haurà de desactivar el micròfon amb el botó ‘micròfon’ situat a la part inferior de la pantalla i seguir la roda de premsa.

– Al torn de preguntes, un moderador donarà pas a cada periodista. Al seu torn, cada periodista haurà d’activar el seu micròfon a través del botó inferior. Amb el micròfon ja activat, caldrà identificar-se amb nom i mitjà i seguidament fer les preguntes. Quan s’hagin respost les seves preguntes, el periodista haurà de dir o indicar que ha acabat el seu torn i tornar a silenciar el seu micròfon.

Igualment, els periodistes que vulguin seguir fent les preguntes a través de missatges de WhatsApp, podran enviar-les al número de telèfon 667 744 459. Caldrà que s’identifiquin amb nom i mitjà.





Paraules clau

desatenció bancària/