3.4.2. Comunicació i Posicionament.

Aconseguir visibilitzar de forma proactiva l’acció relacionada amb les finances municipals i amb les polítiques de promoció econòmica.

Gerència sectorial responsable
Economia, Empresa i Ocupació

Objectius funcionals / actuacions

  • Difondre dins i fora de l’organització les principals accions que es porten des de l’Àrea d’EEiO.
    • Accions comunicatives.
    • Sessions de treball amb premsa.
    • Newsletter Barcelona Creixement i WEB, premsa, etc.
    • Tours econòmics.
  • Potenciar la participació de Barcelona en el debat institucional i acadèmic sobre gestió i finances públiques i sobre polítiques de promoció econòmica a l’esfera internacional.
  • Posicionar la ciutat en els àmbits de referència en polítiques de promoció econòmica, a través de la participació en xarxes de valor afegit internacional o de la transferència del nostre model a altres entorns.
  • Posicionar la ciutat en els àmbits/espais de referència d’excel·lència en gestió de polítiques de promoció econòmica.
  • Liderar espais de debat amb altres ciutats internacionals en bones pràctiques en creixement econòmic.
  • Transferir el model de gestió a altres entorns internacionals i participar en xarxes internacionals.
  • Elaborar informació executiva de l’evolució dels projectes d’inversió municipals i ordenar a nivell documental físic i digital tot allò susceptible de ser publicat.
  • Difondre el model de pressupost executiu dins i fora de l’Ajuntament.
  • Projecció de Barcelona, primera ciutat certificada Biosphere, com a referent internacional de turisme responsable i sostenible.