La Mercè 2011 aposta per les xarxes socials i la participació : Servei de Premsa

La Mercè 2011 aposta per les xarxes socials i la participació

22/09/2011



Temps estimat de lectura: 1 minut

Durant tot l´any els ciutadans de Barcelona tenen en les xarxes socials una eina efectiva per comunicar-se amb l´Ajuntament de la ciutat. Aquesta comunicació bidireccional es veurà accentuada aquests dies durant les Festes de la Mercè.

Els canals oficials del Consistori serviran perquè els ciutadans puguin seguir la programació de la Mercè i, sobretot, per poder compartir la pròpia experiència i rebre suggeriments, a través dels perfils de Twitter i el de Foursquare de l´Ajuntament. Les xarxes socials seran un complement als tradicionals webs de la Mercè i de l´Ajuntament, on es podrà trobar tota la informació útil. A més, els ciutadans que ho desitgin, rebran al seu mòbil per SMS la programació i els possibles canvis d´última hora.

Podeu consultar la nota completa al web de premsa (www.bcn.cat/media)





Paraules clau