Barcelona proposa una reflexió crítica de l’impacte de la tecnologia a la Mobile Week : Servei de Premsa

Barcelona proposa una reflexió crítica de l’impacte de la tecnologia a la Mobile Week

16/02/2017



Temps estimat de lectura: 2 minuts

Aquesta primera edició de l’esdeveniment, que tindrà lloc del 20 al 26 de febrer, compta ja amb prop de 1.500 inscrits

“L’objectiu és eixamplar la visió del Mobile World Congress, que deixi una petjada en la indústria digital de la ciutat i alhora un llegat cívic, cultural i artístic”, ha remarcat el tinent d’alcaldia Jaume Collboni

 

Barcelona programa la setmana prèvia del MWC17 activitats als deu districtes de la ciutat i en més de 60 equipaments culturals i científics, espais d’innovació, centres d’investigació i universitats, a la primera edició de la Mobile Week. El programa s’articula a través de 10 diàlegs amb experts, emprenedors, científics i professionals, 10 rutes per espais innovadors vinculats als districtes, i 10 creacions artístiques que proposen una reflexió sobre la tecnologia i el món del mòbil. Així ho ha explicat el tinent d’alcaldia d’Empresa, Cultura i Innovació, Jaume Collboni, a la presentació de les activitats artístiques de Mobile Week Barcelona, que també ha comptat amb l’assistència dels artistes seleccionats, i d’Aleix Valls, CEO de MWCapital, Pepe Serra, director del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), Juan Baselga, director de Màrqueting i Corporate Engagement de MWCapital.

 

 

Collboni ha destacat que l’objectiu és “eixamplar la visió del Mobile World Congress, que deixi una petjada en la indústria digital de la ciutat i alhora un llegat cívic, cultural i artístic”. El tinent d’alcaldia ha celebrat el bon posicionament de Barcelona com a ciutat emprenedora, ha recordat que compta ja amb prop de dos mil petites empreses operant a l’entorn del mòbil, i ha reblat que “el congrés ens serveix com a excusa per reflexionar sobre l’impacte del mòbil a les nostres vides”. “Les creacions artístiques ens ajuden a reflexionar, ens interpel.len i aporten una visió crítica sobre un sector molt present a les nostres vides”, ha seguit Collboni, que ha posat en valor la iniciativa de la Mobile Week.

Durant l’acte els 10 joves artistes han presentat les seves iniciatives que combinen art i innovació i que, entre el 20 i el 26 de febrer, s’exposen a alguns dels edificis més emblemàtics dels 10 districtes barcelonins. Totes les peces comparteixen una mateixa motivació que és estar inspirades en la transformació digital per apropar la tecnologia mòbil a la ciutadania a través de l’art. El resultat és una proposta innovadora que reuneix instal·lacions artístiques, pintura, fotografia, collage, vídeo-art, entre altres.

 

Link al dossier de premsa

 

Mobile Week Barcelona presenta les 10 creacions artístiques protagonistes de la setmana de l’art digital de Barcelona





Paraules clau

Mobile Week/